Trzy nowe gry w planie Nicolas Games

Do planu wydawniczego firmu Nicolas Games trafiły trzy nowe gry strategiczne: Disciples 2 Złota Edycja, Birth of America oraz Startegic Command 2 Bliztkrieg.
Aby dowiedzieć się więcej o tych produkcjach zapraszamy do przeczytania dalszej części wiadomości...

Do planu wydawniczego firmu Nicolas Games trafiły trzy nowe gry strategiczne: Disciples 2 Złota Edycja, Birth of America oraz Startegic Command 2 Bliztkrieg.


Disciples II jest zdobywcą niezliczonych nagród za unikalną grywalność i znakomite scenariusze, w tym wyróżnienie za grę roku i wiele nagród przyznawanych przez prasę. Disciples II Złota Edycja to obowiązkowa pozycja dla każdego miłośnika Disciples i dla wszystkich, którzy jeszcze nie zetknęli się z fascynującym światem Disciples. Teraz w jednym pudełku znajdują się wszystkie kampanie Disciples II, których ukończenie zajmie nawet kilkaset godzin.

Mroczne Proroctwo
Od czasu wielkiej wojny przedstawionej w pierwszej grze Disciples minęło 10 lat. Wypełnia się ostateczne proroctwo. W najgłębszych ostępach Świętych Ziem pojawił się Wybraniec, którego przeznaczeniem jest zbawić jednych i zniszczyć innych. Grając jedną z czterech ras, gracze muszą dobyć mieczy i walczyć o chwałę swego Boga.

Słudzy Ciemności
Słudzy Ciemności umożliwiają graczom wcielenie się w jedną z dwóch ‘złych’ ras, Games historia świata Disciples posuwa się dalej. Graj Legionami Przeklętych – roznosząc zarazę Brethrezena po całej krainie, widząc większe niebezpieczeństwo ze strony boga Elfów albo Hord Nieumarłych – szukając zemsty na Galleanie, zemsty, która naznaczy jego lud na całą wieczność.

Strażnicy Światła
W Strażnikach Światła kontynuowana jest historia rozpoczęta w Mrocznym Proroctwie, gracz może stanąć po stronie Imperium – próbując zasiąść na aktualnie pustym tronie, a w tym czasie okrutna Inkwizycja panoszy się na ich ziemiach; możemy także stanąć na czele Górskich Klanów – starając się zjednoczyć poszczególne plemiona po tym jak zostały prawie zniszczone przez Wybrańca.

Bunt Elfów
Po raz pierwszy w pięcioletniej historii Disciples w grze pojawia się nowa rasa, dostępna fla graczy. W kontynuacji historii zapoczątkowanej przez dodatki Strażnicy Światła i Słudzy Ciemności gracze mogą zagrać po stronie Sojuszu Elfów, walczącego FIDE zjednoczenie ich rasy i odzyskanie lasów.


W Birth of America, gracz kieruje poczynaniami jednej ze stron dwóch wojen stoczonych na kontynencie amerykańskim, była wojna Francuzów z Indianami i rozpoczęta dwadzieścia lat później Wojna o Niepodległość. Jest to pełna i szczegółowa symulacja dwóch najważniejszych wojen Kolonialnej Ameryki – w latach 1755 - 1783 – oparta na nowym, prostym plater eleganckim silniku symultanicznych tur.

Obszar gry obejmuje całą Amerykę Północną, od Florydy do Quebeku i od Nowej Anglii do Missisipi, w latach 1755 to 1783.

Mapa gry jest podzielona na ponad 700 prowincji pokrytych zróżnicowanym terenem, różniących się klimatem i poziomem cywilizacyjnym. W każdym z 10 scenariuszy walczą ze sobą dwa obozy.

Jedna tura gry odpowiada jednemu miesiącowi czasu historycznego. Długość scenariuszy waha się od kilku miesięcy do prawie 9 lat.

W większości gracze kontrolują armię swego kraju. Obejmuje to organizację poboru, budowanie fortów i składów zaopatrzenia, oblężenia i blokady, najazdy na nieprzyjacielskie osady oraz bitwy na lądzie i morzu

Kierujemy oddziałami na poziomie pułku, można je organizować w mniejsze pododdziały. Okręty wojenne są organizowane w szwadrony i flotylle. Można też zarządzać magazynami z zaopatrzeniem, transportem wodnym, fortami i składami zaopatrzenia. W grze występuje duża różnorodność jednostek, w tym: lekka piechota, dragoni, artyleria oblężnicza, zwiadowcy, indiańscy wojownicy, margines, bojówki. Okręty liniowe, fregaty i flotylle jezior. W sumie zaimplementowano ponad dziewięćdziesiąt różnych modeli jednostek. Wszystkie są opisywane takimi wskaźnikami jak siłą w obronie i ataku, morale, doświadczenie, jakość jednostek, pochodzenie geograficzne i sposób poruszania się.

Do dyspozycji gracza oddano także wielu przywódców historycznych (ponad 100), niektórzy z nich posiadają indywidualne zdolności, takie jak umiejętność zastawiania pułapek lub szybkie poruszanie się w lasach.

Wzięto też pod uwagę polityczne aspekty konfliktu (szczególnie w czasie Wojny o Niepodległość) mające wpływ na działania bojówek, zajmowanie się nierozważnymi interwencjami na własnym terenie, partyzanci i torysi zmieniający swoje poparcie oraz ogólną drogę do zwycięstwa.


Startegic Command 2 Bliztkrieg to nowa nieprzeciętna gra strategiczna autorstwa wielokrotnie nagradzanego autora: Huberta Catera! Gra łączy w sobie łatwość rozgrywki, dostępność i wciągającą fabułę oryginalnego Strategic Command, a ponadto wprowadza nowe cechy, uwzględniające wiele z uwag nadesłanych przez graczy. Większa, lepsza i możliwa do rozwijania Strategic Command 2 Blitzkrieg jest rozwojową i rewolucyjną grą strategiczną. W Strategic Command 2 Blitzkrieg znajdziecie między innymi:
  • Możecie napisać historię od nowa w 6 otwartych kampaniach rozpoczynających się w kluczowych momentach II wojny światowej. Rozpocznij wojnę od historycznej inwazji na Polskę w 1939, na Danię i Norwegię w 1940, na Rosję w 1941, w Stalingradzie w 1942, podczas alianckiej inwazji na Sycylię w 1943, lub w czasie epickiego lądowania w Normandii w 1944.
  • Gra zawiera pięć dodatkowych mini-kampanii: Afryka Północna, Kursk, D-Day, Market Garden, i Bitwa w Ardenach, każda ma jasno określone warunki zwycięstwa i limity tur.
  • Olbrzymi i pięknie odwzorowana dwuwymiarowa mapa 140x38 pól, wiernie przedstawiająca Europę (maksymalna wielkość budowanej mapy 256x128).
  • Mapa przedstawia także rejon Ameryki Północnej, Atlantyk (z Islandią), i wielki obszar ZSRR.
  • Możliwość dowodzenia siłami 30 krajów (6 dużych i 24 małych), w tym Niemiec, Wielkiej Brytanii, USA, ZSRR, Francji, Włoch, Hiszpanii, Kanady, Polski, Finlandii i wielu więcej.
  • Pokieruj 16 różnymi rodzajami jednostek (każda opisana jest za pomocą nawet 26 charakterystyk) działającymi na ziemi, morzu i w powietrzu, w tym nowe oddziały, takie jak Spadochroniarze, Saperzy, Partyzanci i Amfibie.
  • Rozbudowane modele jednostek Flot Powietrznych (Automatyczne/Przechwytywanie/Eskorta/Ziemia), Łodzi Podwodnych (Polowaniet/Cisza) i Sztabów (Automatyczne/Wybór/Wyjście dodatkowych jednostek).
  • Nowe zasady produkcji umożliwiające opcjonalne opóźnienia budowy kupowanych jednostek.
  • Nowe cechy, jak pola z brzegami rzek, zamarznięte/zaśnieżone/z błotem/piaskiem oraz dynamiczna zima i pustynie z trójwymiarową grafiką jednostek.
  • Udoskonalony model dyplomatyczny, reagujący na wydarzenia w grze i poczynania gracza, pozwalający graczom przeciwnych stron działania kontr-dyplomatyczne.
  • Zaawansowany silnik zdarzeń umożliwiający graczom zapisanie/stworzenie losowych zdarzeń, takich jak przeniesienia oddziałów, zaopatrzenia, oddania terytorium i zasady anektowania.
  • Niezwykle rozbudowany edytor umożliwiający tworzenie własnych map dowolnych rozmiarów, umieszczanie i/lub usuwanie dowolnych jednostek/zasobów/terenu, edycję charakterystyki każdej z jednostek, ustawianie limitów budowy, a nawet edycję i tworzenie nowych typów jednostek, a nawet krajów (dozwolone są 44 kraje)! Masz do dyspozycji cały silnik gry!
  • Gra wieloosobowa umożliwia grę na jednym komputerze, przez e-mail oraz grę w sieci (TCP/IP).
  • Znakomita SI, Efekty pogodowe, Mgła wojny, Trasy konwojów, Lend-Lease, Taktyka spalonej ziemi, Oddziały syberyjskie, Rosyjska zima, Przemysł Uralu, Efekt Malty i wiele, wiele więcej!


    Informacja prasowa Nicolas Games
    2006-06-21 20:47:15